Usia Blog Cikgu Zaman

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Oktober 14, 2010

C4 C2 DG6 DGA29 DGA32 DG41

14 Oktober 2010

Hari ini menerima surat pengesahan DG41.

Aku mula menjawat jawatan bermula kategori C4 dan kemudian beralih kepada C2. C2 kemudian telah ditukar kepada DG6. Apabila berlaku penyusunan DG6 bertukar kepada DGA29. Penyusunan tersebut memberi peluang untuk kenaikan jawatan. Aku dinaikkan kepada kategori DGA32.

Dan pada hari ini aku menerima surat pengesahan DG41. Tarikh telah dibackdated. Untuk beralih ke DG41 aku terpaksa bermula seperti orang baru. Terpaksa mengikuti kursus induksi. Mungkin gred ini saja yang mampu untuk aku jawat. Aku ada masaalah untuk menjawat jawatan yang lebih tinggi.


Mungkin ada kawan-kawanku telah menjawat kategori yang lebih tinggi seperti DG44 dan DG48. Tapi tidak mengapa. Biar Lambat daripada Tidak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails