Usia Blog Cikgu Zaman

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, Oktober 15, 2010

Datuk Yahya Sulung

Catatan untuk hari ini :

Tadi terbaca blog Omar M Hashim aka OMARA. Datuk Yahya Sulung terlantar sakit di Hospital Ampang. Klik di sini jika hendak baca. Walau bagaimanapun sama-sama kita berdoa agar beliau sihat kembali. Amin.


Sumber Gambar dari Internet :
Datuk Yahya Sulung (baju hitam) bersama Omar M Hashim.


Yahya Sulung lebih dikenali sebagai seorang pelawak. Kehidupannya memang aku tak tahu dan tidak ada kena mengena denganku. Yahya Sulung ada trade mark tersendiri. Trade mark tersebut menyebabkan aku minat dan kenal beliau sejak tahun 80an. Trade mark dia ialah Kasut Putih. Sehingga abah aku memiliki kasut putih. Abah nak pakai kasut apa? Spontan aja abah menjawab, Kasut Yahya Sulung.

Blog OMARA memang sentiasa aku ikuti kerana di sana aku sentiasa mendapat info berkenaan artis-artis veteran. Carilah di sebelah kanan dalam 'blog diikuti'.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails